Michal Šefara: Podsvětí- recenze

12. září 2017 v 18:17 | Bublushka |  Knihy
Malá recenze na mojí poslední přečtenou knihu.

Kniha Podsvětí se odehrává v Pražském metru a to je na ní velmi přitažlivé. Sám příběh se pak točí kolem stále častěji se objevujících tajemných úkazů v metru a okolností s nimi souvisejících. A protože se už skoro rok sama dost často pohybuji v Pražském metru a mám ráda tajemné příběhy, byla pro mě kniha jasnou volbou. Už od začátku se do knihy příjemně začetlo a hrdinové mi přirostli k srdci. Byli totiž mile lidští a sama jsem si u čtení říkala, že bych si s nimi mohla rozumět. Stránku od stránky se to vše příjemně stupňovalo až k docela nečekanému konci. Kniha se mi četla moc dobře a ani jsem nebyla zklamaná koncem, jak mnozí čtenáři píší, spíše překvapená. Na konci totiž zůstalo ještě pár otázek a nevysvětlených záhad, což mě trochu zklamalo, ale možná to byl i autorův záměr. Autor si dal záležet na popisech stanic metra s důrazem na jejich odlišnosti a snažil se vyzdvihnout to, co je pro ně typické. Během svého putování po často zakázaných prostorách metra dokázal nasát pravou atmosféru pražského metra a do své knihy je skvěle přenést. Sama jsem musela po dočtení uznat, při návštěvě některých zmíněných stanic, že se trefil. Jsem moc potěšena, že máme v naší zemi tak šikovné autory a že to s budoucností naší knižní tvorby nebude špatné. Kniha se povedla a moc příjemně se mi četla. Mile mě potěšilo propojení hrdinů a trochu mě zarazil konec, ale ne ve špatném slova smyslu. I tak mi hlava uvízla v hlavě a poměrně často si při postávání v metru nebo cestování vzpomenu na některé pasáže z knihy a říkám, si že na tom opravdu něco bylo. Autor má opravdu velký potenciál. Jsem zvědavá na jeho další počiny a knihu vřele doporučuji lidem, co mají rádi tajemno a metro jim přijde trochu zvláštní.

Výsledek obrázku pro star clipartVýsledek obrázku pro star clipartVýsledek obrázku pro star clipartVýsledek obrázku pro star cliparthttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c8/Black_Star.svg/432px-Black_Star.svg.png